juli 29, 2007

Bilder från sista dagen i korridorrummet, och lite till..

Sent om sider kommer då bilder från mitt korridorrum i Lund, innan vi började flytta ut alla möbler. Känns som att det inte blir lika mycket plats i mitt nya rum i USA. Fick tidigare i veckan reda på att jag kommer bo i delat sovrum med en annan kille och dela kök och badrum med två ytterligare killar. Min roomie kommer från Frankrike vad det verkar på namnet i alla fall, kommer säkert bli jättebra! Dom andra två kommer från samma stad i Connecticut och lär ha valt att bo i samma rum. Kul att få bo tillsammans med några amerikanare också så man får riktig engelska hela dagarna =)

Har dessutom fått mailadresser till ett par svenskar som också ska plugga på ECSU till hösten, ska ta och maila dom nu i veckan när jag får tid över.

Ja här kommer då bilderna:






Inga kommentarer: