juli 20, 2007

Sista dagen i Lund

Sitter på jobbet i Vollsjö och har fruuuktansvärt mycket att göra. Kunderna står nästan på kö för att komma in och jag hinner knappt andas. Mja, inte riktigt, men vi har iaf haft fem kunder dom senaste två timmarna, inte illa det!
Ikväll är det då dags att flytta ut från korridoren i Lund, hela familjen kommer ner och hjälper till så det ska nog gå bra. Kommer lägga ut bilder på hur mitt rum såg ut efter helgen, kommer sakna det rätt mycket när jag tänker efter. Flyttlasset kommer gå via Osby till Öland där mina möbler kommer stå det kommande året, förutom tv:n då, som mina föräldrar lägger beslag på!
Får hoppas det blir bra väder den här helgen så det kan bli lite bad den här sommaren åtminstone.
Oh, nu kom det en kund, skulle bara betala ett dussin fakturor i kassan.. Länge leve internet!

Inga kommentarer: