augusti 14, 2007

Det går framåt

Nu är det bara en enda vecka kvar till jag tar flyget från Köpenhamn över till det stora landet väster om den stora pölen! Jag börjar om möjligt bli än mer nervös för varje dag som går, det är mycket som ska hinnas med nu de sista dagarna. Jag har tre dagar kvar på sommarjobbet på banken och sen bär det av till Lund för att skriva den sista släpande tentan på lördag morgon. Förhoppningsvis blir det fest och avsked på kvällen sen, ja det är ju Malmöfestival dessutom så nån slags utgång blir det alldeles säkert =)

Har nu bloggat i lite över en månad och jag har fått många fler läsare än jag kunnat tro. Just nu är detta den 62:a mest lästa bloggen om utlandsboende svenskar på Bloggportalen, och då har jag inte ens åkt än!
Idag blev det dessutom nytt personligt rekord i antal unika läsare/dag: 37 stycken! Väldigt roligt!
På Blogginfo.se finns även en liten intervju att skåda. Även dom tror att detta kommer bli en trevlig blogg att läsa vilket också det är kul att se. Var inte blyga att kommentera bara, alltid nyttigt med lite feedback!

Mer om bröllopet som var i helgen följer senare i veckan!

Inga kommentarer: