augusti 29, 2007

En ny tradition

Innan den spännande fortsättningen av de första dagarna kommer ska jag, musikintresserad som jag är, införa en ny tradition här i bloggen: Dagens låt, vilket säkert finns i mängder av andra bloggar (skulle förvåna mig annars), men det hindrar inte mig från att göra detsamma här!

Soo, dagens låt är: Sigur RósHoppípolla
För er som inte läst föregående inlägg om fortsättningen på Newark, LÄS INTE NEDANSTÅENDE!



[SPOILER]
Underbar låt och introt är med piano vilket gör den ännu bättre :P Dessutom skulle den passa alldeles utmärkt som musik till dramatiseringen av mina Newark-äventyr (som skulle bli en given succé). Introt pågår medan jag i slow motion går genom gategången och når sitt crescendo när jag med ett lättat ansiktsuttryck ser plånboken i flygplansstolen! Kan det bli bättre!









__

Inga kommentarer: